Makroplugg..

Jag orkar inte. Vi har en dugga imorgon (ett litet test som man inte behöver göra, å om det går dåligt kan man göra om det på tentan). Det är iaf på makro som det heter. Å det är faktiskt jättekrånligt måste jag säga. Jag fattar inte mycket. Dessutom har vi en något förvirrad föreläsare så där har jag inte mycket att hämta. Dock har vi en bra gruppövningslärare så om jag går igenom dom anteckningarna kanske jag fattar nånting?

Hur som helst så orkar jag inte börja. Men har märkt att det inte är nå vidare tv-kväll ikväll så då kanske jag får nåt gjort iaf? Har skrivit ut lite gamla duggor från nätet som jag tänkte göra. Wish me luck....


Men fattar ni nåt eller? Nej just det! :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0