Maaatch

Nu är det fixat. Det blir fotboll ikväll. Ska lira match mot Sarahs lillebror å hans kompisar! :D Det ska faktiskt bli jätteroligt att röra lite på sej. Å fotboll är alltid kul. Vi har ett riktigt starkt lag för dagen, så jag tror definitivt på seger! Haha. Måste ju tro på sitt lag ;)

Jag skulle egentligen gått hemifrån för en kvart sen för att åka mot gymmet å möta upp Sarah. Men hon kommer hit å hämtar mej. Hur söt är inte hon liksom? :D Tack tack tack! Sen ska Sarah träna å jag får väl kolla på. Haha. Ska ju som sagt på "möte" där så aa, blir nog inget träna för min del tyvärr. Tänkte annars snylta en till provomgång ;)

Sen blir det middag, pannkakor hörde jag rykten om, hos Sarah. Dom är snälla å förser mej med lite mat måste jag säga. Jag lovar att bjuda tillbaka nån dag när Sarah flyttat in. Haha. Får se om jag sover hos Sarah eller åker hem efter fotbollen. Finns fördelar å nackdelar med båda. Har packat väskan med lite sovgrejer om det blir till att sova där iaf. Hihi.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0