Låtar

Imorgon är dagen då vi åker till Göteborg äntligen här. Det är helt sjukt hur mycket vi har längtat. Haha. Vi kom ju på tanken att åka dit för typ en vecka sen, å enda sen dess har vi varit helt sjukt taggade. Hur ska man inte kunna va det liksom? ;)

Men nu har jag en fråga till er. Tågresan är ju på några timmar å vi kommer nog spendera den med bl a en del musiklyssning. Så nu ska jag fixa över lite sköna låtar till mobilen. Jag har ju några personliga favoirter. Men skulle behöva lite fler bra låtar.

Vet ni nå bra låtar? Vilka? :D Help pleeeeease!


Just för tillfället är det här en stor favorit!





//Emma


Kommentarer
Postat av: Emil

Ser att tipsen haglar in. Behöver jag tipsa om bra musik, eller har du redan koll på vad jag kanske säger? :)

2010-11-03 @ 15:23:27
Postat av: Emma

Haha va roligt att du läser bloggen! :D Du behöver inte säga nån bra låt, jag klarar mej tack ;)Eller om du menar Johnny Cash, alla tjejer säger fyfan va han är fräsch, så får du gärna säga va den heter ;) haha

2010-11-03 @ 16:07:24
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0