Konster

Jag kan väl skriva en liten snabbresumé om helgen då.

Fredag: Emma kom hit vid sex-tiden. Vi köpte med oss pizza å satte oss här å började dricka lite. Viann kom vid åtta-tiden å vi fortsatte kvällen med lite musik, idol å mer dricka. En massa skitsnack bör även tilläggas. Vid jaa, tolv kanske började vi röra oss mot stan å där hamnade vi på Magenta. Vi dansa järnet i några timmar innan det va dags att röra sej hemåt. En väldigt trevlig kväll måste jag säga :

Lördag: Jag va ganska så bakis å hade planer med Emilia då Christoffer hör av sej. Han å Henke skulle ut å tyckte vi skulle joina. Å va gör man inte? Så vid sju satt jag å Emilia hemma hos henne å käkade. Vi gjorde även en massa konster med kryckor. (Kryckor är något jag tycker är väldigt roligt så länge man slipper gå på det). Grabbarna gled in vid nio å det va först då jag kunde börja dricka eftersom dom hade med sej min dricka. Haha. Logiskt. Vi spelade "fuck you" å "fuck the dealer". Tror Christoffer va den största förloraren, eller vinnaren (beror på hur man ser det) då han fick dricka en aning mer än oss andra på spelet. Haha!

Vid tolv drog vi från Emilia för att denna kvällen besöka Amba. Även denna kväll blev väldigt lyckad. Träffade även alla mina grabbar där inne! Mycket trevligt. Vid jaa halv tre hade vi gjort vårt å rörde oss hemåt. Väldigt bra gjort av mej att klara båda festdagarna. Haha.

Söndag: Jag vaknade. Flyttade mej till soffan å låg där tills det va dags att flytta sej tillbaka till sängen å sova. Haha. Jag hade dock ungefär en halvtimme då jag gick till ICA för att handla lite mat så jag kunde äta nåt under dagen.

Det va min helg, blev lite mer detaljerat än va jag planerat. Men enjoy!


                                                             Våra vackra konster!

 

 

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0