Jag ger upp

Nu ger jag fan upp. Jag har försökt att fatta nu i några timmar... utan framgång. Jävla skitmakro. Men det som är positivt är att om det går dåligt kan jag göra om det på tentan. Wehey! Inte för att man pallar det, men ändå.

Jag har tagit en paus nu iaf, får se om jag tar upp pluggandet efter, å dricker varm choklad med grädde å kollar på bartenderskolan :) Vanita är fan helt otrolig :D hahaha.


Hahahaha asså jag dööör den här bilden. Sjukt gammal bild som pappa la upp på facebook igår xD



Ajaa, hörs kanske senare.

KYSS! //Emma


Kommentarer
Postat av: jossan

KUL att du lägger upp den här då oxå!! hahah mupp!

2010-11-19 @ 15:26:28
Postat av: Stefanedel

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-11-29 @ 12:04:51
URL: http://stefanedel.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0