Hockey

Nu har jag varit superduktig. Jag har betalat ALLT till Åre. Förutom det vi gör av med där uppe förstås. Haha. Sen har jag nästan betalat allt jag ska, är skyldig Emilia några kronor som hon ska få oxå. Men man vet ju aldrig, kanske bjuder henne på ett par drinkar så är vi kvitt sen ;)

Min kära bror kom precis hit. Vi ska nämligen in på hockey ikväll. Djurgården-Södertälje. Ska bli väldigt roligt. Kul att umgås lite med honom oxå. Så vi ska chilla här ett tag innan vi börjar röra oss in mot Hovet.

Kom igen nu Djuuuuurgården! :D


Haha jag å Emil, grym kvalitet!



//Emma


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jepp, sant :D

2010-11-02 @ 15:57:59
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0