Helvetesonsdag

Två skitdagar i rad, hur stor är risken för det?
Haft otroligt mycket att göra på jobbet dom två senaste dagarna, full rulle hela tiden.

Sitter nu i Bergshamra och planerar åre-resan med Carina, Emilia och Emma.
Sjukt taggad! Det här blir bara bättre och bättre men dyrare och dyrare, dags att lägga undan lite extra pengar :)

Jag och Emma gymmade efter jobbet. Även fast sällskapet var av högsta klass så fortsatte min dag i samma spår. Turen var helt enkelt inte på min sida.. När jag ska ta fram plånboken ur väskan märker jag att vattenflaskan har läckt och allt i väskan är blött, kuuuul!
Jag tränar i mina blöta kläder. Träningen gick bra, vi löpte lite och körde ben, bänkpress och mage.

När vi är klara blandar jag en proteindrink lägger in den i skåpet och hoppar in i duschen, sen avnjuter jag och Emma några få minuter i bastun också.
När jag kommer tillbaka och ska dricka min drink så är flaskan tom, innehållet ligger i min sko!! Hellre det än i väskan så lite tur i oturen hade jag väl men inget har gått som det borde ha gått idag.

Men planerna inför Åre låter bra iaf :) Nu när Emilia och Carina går hem så ska jag och Emma plocka fram godispåsen som vi köpte :) hihi.




Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0