Helgen

Jag tänkte berätta om min helg denna tråkiga måndag. I fredags så åkte jag hem till Josse vid fyra. Vi käkade mat, å sen massa godis å chips å sånt onyttigt. Vi halvkolla på idol å snacka en massa minnen som vanligt. Världens bästa tjej den där Josefin :)

Jag sov även kvar där då hon hade träning klockan tio morgonen efter. Vi hade även kollat om det va okej om jag fick va med, å det va det. Så tränade fotboll i lördags. Det va jätteroligt :) Efter träningen åkte vi hem till mej å luncha med mina föräldrar. Dock va Josse tvungen att åka hem efter det då hon skulle få gäster.

Jag stannade hos mamma å pappa ett tag, kollade på fotboll å bara tog det lugnt. Fick även middag där sen innan dom skulle bege sej mot stan. Jag passade på att haka på så jag fick skjuts hem. Va hemma vid kvart över nio å kollade på film å Paradise Hotel innan jag gick å la mej. En skiitlugn lördag alltså.

Igår så tog jag en rejäl sovmorgon å sen va det bio på schemat med Viann å Emma. Vi såg Due date. Den va bra faktiskt. Men jag har sett bättre filmer. Men man skrattade en hel del iaf. Haha. Resten av söndagen spenderades hemma vid tvn å ett derby, Inter-Milan. Zlatan avgjorde så det va ju kul ;)

Det va min helg, va faktiskt riktigt skönt med en lugn helg då det varit utgång både fredag å lördag helgerna innan. Men nästa helg blir det utgång igen :P





Hur har er helg varit?



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0