Helg!

Klockan är strax efter tio å det är onsdag å jag har nu HELG! Så underbart. Va i skolan en snabbis för att göra ett litet test. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det gick bra. Vi jämförde våra svar sen efter å det visa sej att vi svarat ganska lika, så jag tror det kan ha gått bra :) Jag umgås ju med smartingar, så dom brukar ju svara rätt ;) hihi.

Planer nu under helgen då? Joo, idag ska jag städa, diska å tvätta lite har jag tänkt. Sen när Sarah slutar jobbet så ska vi in till stan å leta kläder inför Skinkcupen. Janna hakar på oxå, å sen kommer Emilia när hon slutat jobbet :) Imorgon ska jag å Emil in på hockey å på sen är det "riktigt" helg. Å då blir det kanske lite utgång å annat trevligt ;D





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0