Helg helg heeeeelg! :D

Haft en skitvecka, måndagen var riktigt bra men resten av veckan var inte tipp topp.
Hade otroligt mycket att göra varenda dag och inte en enda lugn stund men den lugna studen tog jag igen igår kväll och även idag :)

Mina lördagar har inte varit speciellt effektiva dem senaste veckorna, har gått upp och ätit frukost sen har jag gått och lagt mig i sängen igen och legat där till runt ett. Har sedan gått upp och lagt mig i soffan och kollat på tv, helgerna är viktiga när man jobbar. Man hinner återhämta sig :)

Somnade vid halv elva igår så missa idolutröstningen men Jay, vad har hänt med honom? Grym är han.

Ikväll har jag inga planer, får se vad det blir :)
Vad ska ni hitta på?

http://nyheter24.se/incoming/article471039.ece/ALTERNATES/img514x344/Jay.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0