Heeeelg!

Nu har jag helg! Helt underbart! Har haft helg sen klockan 10 :) Har hunnit med lite grejer efter skolan å jag åkte till Solna en sväng. När jag sen skulle hem därifrån så va jag en bit från t-banan å visste inte vilken buss jag skulle ta, så jag började GÅ!!!

Det va inte en av mina smartaste idéer, framförallt inte med mitt lokalsinne. Haha. Alltså bilvägen är ju inga problem att hitta, men gångvägar. Det är inte ofta jag ser såna. Men hur som helst, jag började gå, å tro det eller ej, men jag hittade hem till slut! :D

Det blev en rejäl promenad, men det är ju aldrig fel. Jag har dessutom hunnit äta lite lunch. Det blev nudlar. Är en av dom få grejerna jag har hemma, å jag åker ju bort imorgon så tänker inte köpa hem nåt nytt. Jag har kommit fram till att nudlar inte är bra. Visserligen är det billigt å gott, men sen då? Inte blir man mätt iaf. Så nu ligger jag på soffan å funderar på va mer jag ska äta. Blir kanske en macka eller nåt.

Jaja, nu ska jag vila lite. Får besök från Elektrolux snart för att fixa en platta på spisen. Sen är det full rulle hela kvällen :D





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0