Heeeelg!

Så va det helg igen! Känns som det va helg... igår typ. Jag kom nyss hem från skolan. Observera tiden. Va en ovanligt lång dag idag. Sen jag kom hem har jag betalat räkningar å ringt trygg hansa. Jag är sjukt vuxen!

Nu står inte så mycket på schemat, men om några timmar kommer Emilia hit. Vi ska äta mat, kolla på idol, dricka lite vin å sen blir det utgång. Sarah kommer nog oxå å umgås med oss. Fast inte utgången, bara idoltittande å kanske mat? Hoppas :)

Funderar på om jag ska ta nåt att äta, eller om jag ska vila lite. Kanske hinner både. Hihi. Igår btw så va ju jag på kalas. Blev en massa tårtätande. Satt riktigt fint. Satte sej direkt på magen, jotack! Sen åkte vi förbi en ICA på hemvägen å vet ni vad? Två paradisaskar för 60 kronor!!!! Ja ni hör själva. Skynda fynda ;) ICA Maxi Haninge ;)





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0