GÖTEBOOOORG!

Alltså jag är fan pirrig! Haha. Jag har packat klart allt å gjort allt annat som stod på dagens schema. Just för tillfället är jag riktigt rastlös. Va ska ja göra liksom? Fråga Emilia nyss när hon vill ha mej på centralen. Hoppas hon svarar typ halv tre eller nåt. Haha.

Jag har packat hur mycket som helst, men ändå känns det som jag glömt nåt. Jobbigt. Blir nog Donken innan vi går på tåget oxå. Niiiice! Men jag tänkte bara önska er alla en trevlig helg :)

Sen hoppas jag även att Sarah kommer hålla igång bloggen nu när vi är borta. Vi kommer inte ta med oss någon dator å mobilblogga är vi inte så bra på. Haha. Men vi lär höras på söndag eller kanske måndag. Beror på hur slitna vi är när vi kommer hem ;)





Kyss!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0