God natt

Jag är så trött så jag har sömnryck i benen. Haha. Hur kan jag va så trött är du frågan? Jag vet inte, där är svaret. Imorgon är jag ju ledig igen då då eftersom jag har haft helg sen onsdags förmiddag, men jag har ändå en del grejer planerade.

Jag ska lämna in två par skor som ska klackas om, jag ska til systemet å sen ska jag vänta på Josse. Haha. Fullt upp som ni hör. Sen när Josse kommer hit blir det middag å massa mys å sen ska vi möta upp Linda å massa sköningar å göra staden osäker. Kommer bli galet roligt känner jag på mej :)

Men det är morgondagen. Idag då. Joo, det blev ingen fika då elektrikerna va här längre än jag trodde. Men det blev väldigt bra det dom gjorde så när som på några missöden. Emil kom hit vid två å vi satt å chilla framför tvn å prata av oss lite innan jag, Emma "Kocken" Widström laga middag åt oss. Maten verkade faktiskt bli ganska uppskattad av bror min å det va ju tur. Efter maten rörde vi oss direkt in mot Hovet å där lämnar vi det ämnet.

Jag har varit hemma ett par timmar ni å hunnit kolla lite på tv. Men nu är det som sagt sovdags. Ska verkligen sova ut imorgon. I like! Sov gott å dröm sött kära ni!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0