God morgon!

God morgon allihopa! Det är redan torsdag. Helt sjukt hur snabbt veckorna går. Jag blev väckt av ett samtal idag att några hanverkare va på väg. Så dom är här å borrar å drar sladdar nu. Så jag sitter ute på soffan å datanördar lite.

Senare idag blir det nog en fika med Emma å Viann å sen kommer Emil hit. Ska laga lite middag åt oss innan vi åker in mot Hovet å dagens match. Känner att det blir tre nya poäng idag. Lovely!

Det är det som står på dagens schema. Tänkte först kanske dra ut å springa. Men det blir nog inte så. Kommer nog ta ett tag för elektrikerna å jag kan ju inte lämna dom då jag inte har nån annan nyckel. Å sen ska jag in mot stan för att fika så löprundan får helt enkelt vänta ;) haha.


Saknar laget. Jag vill börja spela nu igeeeeen!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0