Gissa vem som bloggar!

Idag är det exakt en månad kvar till julafton!
Wiiho! Någon mer än jag som längtar? Jag ska önska mig massor av roliga saker så som en stor gryta, en pajform, ett toastjärn osv osv. Hur ser era önskelistor ut?
Det här är första gången på länge som jag faktiskt önskar mig någorlunda mycket saker i julklapp.

Blev inga pannkakor till middag tyvärr, istället serverades det skrytgryta. Kan inte ge den samma höga betyg som pannkakor skulle fått men den smakade väl helt ok. Jag och Emma åt upp det som fanns på våra tallrikar i alla fall :)

En superuppladdning inför match som blev en utklassningshistoria.
Pojkarna var riktigt duktiga men dom kunde såklart inte hålla upp samma tempo och goda teknik som vi tjejer hade (har). Så girlpower till folket, det finns nog trots allt en liten feminist i oss alla.

Klockan rinner iväg, men innan jag säger god natt så vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Ska försöka bättra mig, har sagt det tusentals gånger men det är svårt när man knappt sitter vid datan längre.
Det är så mycket lättare att gå in på iphonen och kolla facebook eller vad det nu kan vara och då slipper jag ju starta datorn som tar ett jeafla tag.
Iphonen har alltså förstört mitt bloggande, den fina slutsatsen drog Emma nyligen och jag kan inte göra annat än att hålla med.

Sov gott och dröm sött! Emma hälsar!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0