Fredag

God morgon allihopa. Jag vaknade för en halvtimme sen så det måste va god morgon som passar bäst. Jag har precis ätit lite frukost, men det va så pass lite att jag fortfarande är hungrig. Men men. Jag är på språng. Ska bara klä på mej å sen röra mej mot Mörby centrum å systemet. Det va faktiskt min första fråga när jag flytta hit "Vilket är närmsta systembolag?". Haha. Skulle va galet skönt om dom fixa ett här i centrum. Lovely. Nära å bra, så det ska va. Är ju rätt jobbigt att behöva åka t-bana för att kunna köpa lite dricka :(

Men nu ska jag kila. Vi hörs senare. Måste ju hinna fixa allt innan Josse kommer. Kan ju inte va ute på språng då ;) hihi.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0