Flitigt bloggande

Jag måste säga att jag varit väldigt flitig på att blogga idag. Inte för jag har mycket vettigt att skriva, men ändå. Jag åt nyss middag å väntar på att tv-kvällen ska börja :D 2 and a half men är precis slut å nu börjar byggfällan eller va det heter. Jag måste verkligen kolla på det, iaf ett tag. Ser så himla kul ut när han bara kutar därifrån. Haha. Idioter det finns.

Efter det är det lyxfällan. Jag gillar det programmet. Det är så intressant att se hur människor tänker å resonerar när det kommer till pengar. Det är helt sjukt. Jag förstår verkligen inte hur man lyckas hamna där dom är. Men va vet jag, kan ju hända att jag är där om några år, men det hoppas jag får guds skull inte. Man vet ju vilka pengar som är ens egna?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0