Effektiv morgon

Vilken jävla morgon jag haft. Helt sjukt. Jag ställde klockan på åtta för att inga vårdcentralen. Direkt när jag la på somna jag om. 8.33 ringer dom upp å 8.40 är jag där. Haha. Jag drog bara på mej kläder å sprang dit. Väl där säger hon att jag måste åka till Odenplan å röntga. Så jag går till t-banan å åker till Odenplan. Kom in på röntgen ganska snabbt, men det va tydligen svårt att fota min stackars "knöl".

När bilderna va klara fick jag sitta å vänta på att dom hade kollat på dom å sen kunde jag åka hem. På hemvägen va jag så hungrig så jag trodde knappt jag skulle klara mej hem. Men nu är jag hur som helst hemma å har dessutom hunnit äta lite. Å allt detta innan klockan elva på min LEDIGA dag. Imponerande va? ;)

Nu är det bara att vänta ett par dagar å se om jag får höra nåt från nåt sjukhus i Solna om jag ska dit. Har ingen aning om va dom tänker göra med mitt ben :O Hjääääälp. Men förhoppningsvis blir det bra.

Nu ska jag iaf lägga mej å ta igen timmarna sömn jag missa i morse ;) Lite senare ska jag nog gymma med Sarah. Hörs sen!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0