Dålig uppdatering

Det är urusel uppdatering, jag vet! Men det är så svårt, va ska man skriva om liksom? Å eftersom det nu mer är bara jag som skriver så behöver jag lite tips å motivation. Är ibland lite halvtråkigt att skriva när man inte har nåt att skriva om. Haha. Jag har inte direkt dom mest händelserika dagarna.

Dagen började med en dundertabbe. Jag låg å sov så ringde telefonen. Jag kände igen numret å det va Sarahs jobbnummer.... trodde jag. Det visa sej att så va verkligen inte fallet. Dom ringde från ett gym å ville ha nåt jävla medlemsmöte. Så aaaa. Halv fem ska jag infinna mej för att höra va dom har att säga. Snaaaark. Dock så skulle jag ändå dit med Sarah idag så inte så farligt, men ändå. Palla.

Aja, frukost!





//Emma

Kommentarer
Postat av: Lauritsfatima

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-02-09 @ 13:18:37
URL: http://lauritsfatima.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0