Bra jobbat

Klockan börjar bli ganska mycket å jag tänkte faktiskt redan gå å lägga mej. Det hör inte till vanligheterna att jag går å lägger mej innan tolv. Men nu så. Jag har precis kollat upp vilken sal vi ska va i imorgon. Jag brukar alltid förlita mej på att alla andra har koll på det. Men nu kan jag glänsa om dom glömt ;)

Jag har även anmält mej till nästa tenta som är om två veckor. Så nu är det ur världen. Nu har jag en sak mindre att tänka på. Jag har iaf gjort det jag kunnat nu inför morgondagens test. Så det får gå som det går helt enkelt. Ska drömma om alla kurvor nu istället ;)

Det är även bara ca tio timmar kvar innan jag har helg, så jag klagar inte direkt!

Sov gott å dröm sött.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0