Bio

Hej hopp ute i mörkret, hoppas allt är bra med er!

Riktigt imponerad av Emilia som har bloggat flitigt dom senaste dagarna, riktigt roligt måste jag säga!
Dock är hennes inlägg väldigt tråkiga, vem vill läsa om hennes tvätt liksom? ;)
Tacka vet jag mina inlägg som handlar om filmer och musik, sånt ni har nytta av!

När vi ändå är inne på filmer så kan jag berätta för er att jag såg Paranormal Activity 2 igår.
Trodde inte jag skulle överleva gårdagen men det gjorde jag som tur är.
Belma och Bea var mitt sällskap, två starka klippor som det går att luta sig mot om man är rädd - vilket jag gjorde!
Ingen av oss hade sett en skräckfilm på bio tidigare så alla var vi lite smånervösa innan, jag var nog den som blunda mest under filmen dock.

Jag gillade filmen, direkt efter var det lite av en "sådär-känsla" men nu när allt har lagt sig så måste jag säga att den faktiskt var riktigt bra. Den var väldigt obehaglig och man satt hela tiden på helspänn.

Ett tips till er läsare är att se första filmen innan, trots att man kanske förstår vad filmen handlar om så är det ändå bra att veta lite om bakgrunden och vad som hände då vissa skådespelare återkommer i denna.
Så först ettan sen tvåan, hoppas ni alla förstår, tycker att jag har varit väldigt tydlig nu, ett kommer före två :)

http://rstvideo.com/files/2010/10/Paranormal-Activity-2.png



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0