Bildbomb

Jag fick precis en glad överraskning när jag gick in på blggen. Emilia hade bloggat å inlägget va en massa bilder! Sen kan jag säga att jag inte gilla alla bilder, men dom flesta :) Det är så himla kul att kolla på gamla bilder. Det är en massa minnen som bubblar upp. Underbart.

Sen när jag såg min dykningsskola från Thailand så kom jag att tänka på att imorgon är det exakt ett år sen jag å Josse åkte dit. Helt sjukt! Å jag skulle verkligen vilja åka igen. Det va heeelt underbart! Thailand kommer jag definitivt åka tillbaka till flera gånger innan jag dör. (Nu vet jag ju förstås inte när jag dör, för om jag skulle dö typ imorgon så säger det ju sej själv att jag inte hinner dit.... men aa, ni fattar ;))


//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0