Torsdag

Precis hemkommen från jobbet. Skönt. Blir nog till att sova lite middag. Dagen har iaf rullat på fint. Va dock riktigt trött, men det gick bra ändå.

Idag kom jag till å med ihåg att dra till kiropraktorn efter. Förra veckan glömde jag helt bort det å kom på det när jag satt på tåget, haha. Bra förvirrad tjej. Men som tur är så får jag komma när jag vill, så jag va inte saknad ;) haha.

Kvällen bjuder på träning som typ vanligt. Men det ska nog bli kul hoppas jag :) Kanske åker tidigare å möter upp Sarah för en middag när hon klippt klart sej. Å hon skrev tidigare at det kommer bild när håret växt ut. Nej nej nej. Jag fixar bild tidigare än så, det är ett löfte ;) hihi


Nu börjar även det fina vädret från Turkiet komma hit :D. Bjuder på en bild på Emilia från träningslägret ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0