Torsdag

Trött. Illamående. Ont. Snabb sammanfattning av hur jag mår just nu. Men det kan ju bara bli bättre. Tror det är lite sömn jag behöver helt enkelt. Dagen har varit bra, jobbat, sovit å tränat. Träningen va rolig, vädret va mindre roligt. Regnade exakt hela träning. Mysigt.... Fick även en smäll i huvudet, men det är sånt som händer. Men känner mej lite illamående, men det går över. Hihi.

Imorgon är det jobb som vanligt, är dock itne mycket, så kommer förmodligen hem riktigt tidigt. Sen är det träning å sen får jag se. Har några timmar på mej att planera, så det blir nog bra :)

Men nu ska jag iaf krypa ner i sängen å sova. Är galet trött. Men sov gott å dröm sött.



Jag vill ha sol å värme igen, inte jävla regn, rusk å kyla. Vart är sommaren när man som mest behöver den?



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0