Torsdag

Veckan har gått sjukt snabbt, imorgon är det fredag igen! Och på söndag match, då måste alla komma och kolla.
Bollstanäs - Spånga på Bipen, ryktas om ett hett mittbackspar ;)
Fick göra ett inhopp i matchen i tisdags, knät höll och jag är glad :) Kände dock att tajmingen inte riktigt är där ännu, men det kommer med tiden! Ju mer spel desto bättre kommer jag bli :)

Var tvungen och svänga förbi jobbet en snabbis igår och så hade jag sådan tur att Carina & Co satt på utecompaniet, så blev en sväng där innan det bar iväg hem igen. Då fick jag även sovsällskap, kul! :) Inte många dagar kvar nu innan Carina får flytta in i sin lägenhet i Kristineberg och då kommer jag inte ha någon Carina sovandes på min (hennes) madrass... lite tråkigt faktiskt!

Nu ska jag ut på lunch! blir att köpa något lätt och sedan begära mig ut i humlegården och sola! Ta med min bok och bara njuta... älskar sverige just nu!!


Hard to forget, but very easy to be reminded of...

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0