Tisdag

Tisdag morgon. Jag är trött. Riktigt jävla trött dessutom. Åkte hemifrån sju igår morse å kom hem halv elva på kvällen. Det va en hård dag. Men det va värt det. Vi vann mot Enskede med 2-1!!! Sarah avgjorde på matchens sista spark! Hon är såååå duktig :D

Det va inte direkt någon välspelad match, men det är såna här skitmatcher man måste vinna för att va med i toppen å med detta gick vi upp på tredje plats.

Jag är helt klar för att åka till jobbet. Men en är sjuk så fick nytt schema vilket innebär att jag inte behöver åka riktigt än. Det är riktigt skönt :) Dock hade jag kunnat sova lite längre om jag visste det lite tidigare ;)


Såhär glada blir vi när vi vinner ;) Å det bästa av allt. På onsdag ka nvi fira riktigt jävla ordentligt! :D haha

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0