Söndag

Jag och Carina har precis gått och lagt oss, men det är så att ingen är speciellt trött! Så blir nog vakna ett bra tag till
haha. Ville bara skriva några rader om min otroligt mysiga söndag :)

Började med att Sundsvalls bo:n Mats var på besök - vilket var hemskt trevlig. Jag, Carina & Mats vakna iaf upp hemma hos mig och låg å drog en stund innan vi alla kände att det var dags att gå upp för att utnyttja det underbara vädret! Jag föreslog att vi skulle ta oss en glass och sätta oss i Vasaparken, roligt att se så mycket folk ute på en söndag, märker verkligen att det börjar bli sommar nu :) efter visiten i parken traskade vi vidare mot Odenplan och sedan sveavägen till hötorget, så himla skönt och knappt ett moln på himlen! 
Mats åkte iväg å mötte en kompis snabbt (börjar bli grym på att åka tunnelbana sj nu;)) och jag och Carina gick och käkade sushi å kycklingwook på vårt "stamisställe". Mötte sedan upp Mats igen och strosade runt i lite affärer, Carina köpte bl a en klocka, grymt snygg! Kvällen avslutades lugnt hemma hos mig.





Kanon Söndag, verkligen vad jag behövde när ja mådde piss!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0