Projektarbetsdag

Idag var det projektarbetsdag, precis som rubriken lyder.
Alla treor i hela skolan, verkar det som, har arbetat med något stort projekt och idag skulle dessa redovisas.

Vi har, som jag tidigare nämnt, arrangerat en fotbollsturnering och idag skulle detta redovisas muntligt inför f2:an och annat folk som ville komma in och kolla. Redovisningen gick bra tror jag och tvåorna fick lite tips och trix som dom kan använda sig av om dom tänkt arrangera en cup nästa år :) 

Dagen blev inte speciellt lång så kom hem vid halv ett.

Snart ska jag iväg och klippa mig! :o
Har inte klippt mig på aslänge och är inte ett stort fan av det men hoppas på att det kommer sluta bra.
Ni får väl se bild någon gång när det växt ut igen ;) haha

Ha en fortsatt bra dag!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0