Partyparty!

Nu är jag färdigfixad, lokalen är klar, mamma börjar bli redo å jag tror vi har kolla på läget. Det är snart dags för mej att röra mej mot bussen för att räkna in alla å sen åka mot lokalen. Jag känner att det kommer bli en grym kväll! Dock är nog höjdpunkten mammas fasadklättring. Ska försöka få med det på bild åt er ;) haha.

Jag kommer inte kunna blogga nåt mer idag, men jag hoppas mina kära vänner kanske kan skriva ett litet inlägg iaf ;) Nu kööööör vi!


(Dock kommer jag va nykter ikväll så jag kan köra ;))

Va ska ni göra ikväll? :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: malin

jag ska stå i globen och dansa till lady gaga!! :D

hoppas du får det kul ikväll emma! ses imorn pigga och glada ;)

2010-05-08 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0