Lördag, egentligen söndag nu då..

Har knappt suttit något vid datorn idag.
Förvånande va? Och ändå har det varit så sjukt dåligt väder ute.

Jag hade gärna spenderat dagen inomhus men jag beslutade mig för att trotsa vädret och gå ner till IP för att se på lillebrors match (lägg nu märke till att jag har sett två matcher i rad som han har spelat) och även herrarnas match.
Jonas match slutade oavgjort och herrarna vann sin med 2-0, awesome! Serieledning för dom.

Kvällen har varit lugn och tillbringades med familjen hemma i soffan. Efter en film på 2h och 45 min sitter jag nu här och funderar på att sova. Får se hur det blir...

Hoppas ni alla haft en bra dag i alla fall, även fast vädret har varit så tråkigt.
Och jag hoppas att Emma har det kul på sin mammas fest och att Malin har det grymt på Lady Gagas konsert!!

Natti.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0