Lördag

Kom hem för ett litet tag sen. Hade det jättekul igår :) Satt å åt, drack lite å snacka. Helt perfekt. Satt dessutom ute hela kvällen å det va inte särskilt kallt, fantastiskt. Tack för en jättetrevlig kväll :)

Dock hände en liten olycka i natt. Min mobil vakna upp i en colapöl. Haha. Men jag tror jag lyckats laga den. Iaf för tillfället, får se hur den mår lite senare.

Jag är lite i valet å kvalet, vet inte hur jag ska göra. Ska jag åka med till Bälinge å kolla på herrarna eller ska jag springa ner till Gröna Dalen å kolla på damerna? Hjäääälp!

Annars så blir det en kväll med Linda å Stefan ikväll, vet inte vilka mer som ska va med, men det visar sej :) Nu ska jag lägga mej å vila ett litet tag å tänka över det där med matcherna.


Bjuder på en bild från mammas fest som kommer bli värd mycket en dag. Både Emil å Robert är på scen å spelar å sjunger. Mycket talang i släkten, kul att alla fick nåt utom jag xD haha

Va gjorde ni igår? :)

Ha en trevlig dag i det underbara vädret!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0