Långhelgen är över

Känner att det är dags att sätta igång med bloggandet igen. Jag lovade er trots allt att jag skulle bättra mig efter helgen.

Onsdag: Blev en lång och väldigt lyckad dag/kväll. Vi hade ju som tidigare sagt vår skiva på Garbo. Mitt på dagen samlades vi alla hos Glen, snäll som han är kom han och hämtade mig och vi åkte och köpte donken till lunch för att sedan bege oss hem till honom. (Måste lugna ner mitt McDonalds ätande, blev fööör mycket förra veckan. Och nu när jag såg programmet om donken igår på 2:an så blir det verkligen inge mer McDonalds, endast naturella cheeseburgare som jag vet är nygjorda! Någon annan som såg det?)
Dagen och kvällen blev otroligt bra och jag hade det jätteroligt! Bilder kommer i ett annat inlägg, annars finns det risk för att det blir väldigt långt.

Torsdag, Fredag, Lördag: Dagen efter skivan tränade vi vid två och jag var verkligen inte på tå. Efter träningen åkte vi till landet. Var sjukt länge sedan jag var där och inomhus såg det helt annorlunda ut. Nyrenoverat och fint var det! Det var fint innan också men plastmattan som låg på golvet tidigare är nu ersatt med trägolv och väggarna är ljusgröna istället för vita.
Var mestadels en lugn helg, vi grillade och hade det mysigt.

Det är dock viktigt att ni läser det här nu! Ni som inte tror att jag kan göra något i trädgården, där har ni fel! Jag hjälpte till massor. Klippte gräset, sågade bort grenar på träd, röjde i en lite skogsdunge och lite annat smått och gått som behövdes göras.
Vi hälsade på farmor och farfar, dom har fått sitt hus sålt! Wiihooo. Massor av flyttkartonger, inte långt kvar tills ni flyttar hem nu!

Söndag: Match och vinst med 3-0! Underbart. Emma blev matchens lirare, ni skulle sett henne! Krossade allt och alla. Grym är hon!! Sverige-Canada i hockey-VM, vinst för Sverige med 3-1, också bra!

Det var min helg i korthet, hoppas ni orkade läsa allt, blev en del även fast jag försökte hålla det kort.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0