Kloka ord

Jag kan bara helt instämma i det Sarah skrev i föregående inlägg. Vi har ärligt talat inte så mycket att berätta då våra vardagar ser exakt likadana ut från dag till dag. Dock gör vi vårt bästa.

Jag vet även att vi sa att vi ska försöka att skriva minst ett var. Mn igår funkade inte mitt Internet så tyvärr sprack det redan då. Men när det är Internetstrul kan det inte räknas ;)

Idag har jag iaf jobbat, varit hos Kiropraktorn å kollat på fotboll. Det va mitt gamla lag Håbo som spelade. Å satan va bra dom va! Tyvärr förlorade dom, men dom mötte ett lag från en högre division. Men grymma va tjejerna iaf :)

Jag funderar på att äta lite chips å kolla på OC nu. Sounds good to me! Börjar även bli dags att planera helgen.



Utgång?


Fotboll? Träna?


Umgås/chilla?


Va ska ni göra i helgen? :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Emma as captain!! :D bildbevis oxå ;)

2010-05-26 @ 21:57:42
Postat av: Malin

Lilla Emma, du har match på söndag så utgången kan du utesluta helt! ;) så du ska bara umgås och chilla i helgen, dricka mycket VATTEN och INGE chips. Full fokus på matchen :) Hade du varit captain hade du kunnat göra vad du vill, men inte nu ;)

2010-05-26 @ 22:03:06
Postat av: Emma

Hahahaha töntmalin. Det va på den tiden ;)

Jag fråga er kära läsare va ni ska göra. Jag ska givetvis bara sitta hemma å dricka vatten ;)

2010-05-26 @ 22:06:43
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0