Jobbig natt

Tanken var att jag skulle gå och lägga mig tidigt, och det gjorde jag också, jag låg i sängen vid elva.
Men när jag väl låg där och hade varit duktig och stängt av tv:n och datorn så tidigt så kunde jag inte somna.
Jag brukar aldrig ha problem med att somna annars.

Jag låg och vred och vände på mig, från sida till sida, från rygg till mage.
Sängen blev varm och jobbig att ligga i, jag hittade inte en enda position som kändes bra.

Sen någon gång runt tolv (då har jag legat vaken i över en timma) så håller jag på att somna.
Men då hör jag en katt skrika, eller kanske var det grannen under? Något var det i alla fall så då vaknade jag ju igen.
Tillbaka på ruta ett, Underbart!

Tillslut så somnade jag, vet dock inte hur mycket klockan var och jag pallrade mig upp imorse när klockan ringde.

Nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag åka till skolan till klockan två, vi ska ha repetion på utspring. Spännande...


Sarah

Kommentarer
Postat av: Steinarkaia

Great site keep up the good work

2011-06-28 @ 07:32:45
URL: http://steinarkaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0