Hmm...

Idag på träningen, när jag och Emma gjorde våra övningar som vi gör innan varje träning. Jaa där hör ni hur duktiga vi är! Och vilka övningar det är vet ni inte ;)

Så sa jag till henne såhär:
"Det är bloggtorka nu känner jag"

Då svarar Emma:
"Jaaa, jag vet det är så himla tråkigt!"

Och jag håller verkligen med henne. Det finns absolut ingenting att skriva om och jag förstår ärligt talat inte varför läsare kommer tillbaka varje dag för att läsa vår blogg. Allt vi skriver om är "nu har jag kommit hem från skolan och nu ska jag åka och träna" eller "nu har jag kommit hem från jobbet och nu ska jag åka och träna"

Vet inte i vilken kategori man ska lägga vår blogg i heller, för vi är så långt ifrån en modeblogg man kan komma, även fast vi slänger in några inlägg med snygga klänningar ibland, men det räknas inte.
Någon hobbyblogg är vi inte heller.
Vi är en ensidig vardagsblogg, där har vi det!

Men jag och Emma kom fram till att vi ska försöka skriva åtminstone ett inlägg var varje dag, Emilia kan man ju räkna bort som ni kanske märkt. Hennes comeback blidde inte långvarig...

Vart tog solen vägen?

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0