Helgen

God kväll alla glada! Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men internet har inte funkat på hela helgen typ, sen har jag inte varit hemma så mycket heller, så det gjorde inte så mycket att det inte funkade.

I fredags va ju tanken att vi skulle till Djurgården. Men Emilia blev sjuk så jag drog till Jennilee istället. Mycket trevligt, dock lite mycket dricka bara... I lördags va det fotboll för hela slanten. Först kollade jag på Håbos damer å sen på Håbos herrar. Tyvärr blev det förlust i båda, men dom spelade ändå bra :)

Efter det att jag skjutsat hem Broborna så va det raka vägen hem där Josse å Christoffer väntade. Linda å Stefan kom även senare å det blev lite dricka, lite spel, mycket prat å mycket skratt som vanligt när jag är med mina underbara, fantatiska å älskade vänner! <3

Tanken va att vi skulle till Rilles, men när vi kom ner dit va det dyrt inträde plus inga folk, så vi åkte hem. Haha. Men det va rätt skönt då jag va rätt trött sen tidagare dagar.

Klockan ringde tidigt i morse då det va träningsdags. Det gick helt okej, men är typ sjuk. Håller på att hosta upp mina inälvor, men det blir nog bra. Match imorgon :)

Det va väl helgen i korta drag, som inte blev så korta ;) Haha!





Va har ni gjort i helgen? :)


//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

I lördags spacklade jag köksluckor hela dagen och idag söndag har det varit fotboll för hela slanten, tränat fotboll, kollat herr derby, kollat dam derby och nu fotboll på tv:n :P

2010-05-02 @ 21:06:19
Postat av: Emma

Jävlar vilken nörd du är Malin ;) Men jag gillar det!

2010-05-03 @ 23:11:57
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0