Heeeelt slut.

Jag är helt slut. Kunde inte sova i natt så blev inte alls många timmars sömn. Detta ledde självklart till att jag har varit skittrött hela dagen. Dock har vi tidig träning, så jag ska bara äta lite nu sen ska jag åka. Kommer nog bli en lugn träning med tanke på att vi har match imorgon igen.

Det här är nog, jag säger nog, det sista ni hör från mej idag då jag ska försöka sova direkt när jag kommer hem. Haha. Pensionärvarning. Morgondagen blir det nog oxå rätt klent med bloggande då det förmodligen blir till att åka till matchen direkt efter jobbet.

Men jag hoppas ni överlever, jag har trots allt bloggat rätt flitigt ;)



Så håller vi tummarna fåör Åtvidaberg ikväll! :D

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0