HATA HATA HATA!

Jag är sååååå jävla arg. Jag skulle seriöst bara vill döda nåt. SL är så jävla värdelöst, att det ens får finnas är ett stort jävla mysterium! Jävla nollor som jobbar där å inte kan sköta ett piss. Är det inte för kallt för tågen, är det signalfel eller fel som ingen vet va det beror på, eller banarbete eller va som helst. Är det inte det ena så är det det andra.

Jag är sååå jävla trött på att betala 1010, tänk er 1010 jävla kronor i månaden för att komma sent till jobbet å inte komma hem? Skitkul, verkligen. Står dom för mina missade arbetstimmar? Näääääe. Å folk säger att man borde åka mer kommunalt? Varför i hela helvete då när det inte fungerar? Genidrag av dom som åker bil. Cred till er.

En perfekt kväll som denna med i princip sommarvärme å tåget är typ 50 minuter sent? Hur lyckas man med detta? Joo, för alla är sämst som jobbar där. Å som pricken över i:et måste jag köpa nytt jävla fittpendelkort imorgon. Sjukt taggad. Jag som har tänkt vägra betala fullt pris eller planka tills jag dör. Har dessutom ringt å skällt ut kundtjänst.

Det sluta iaf med en taxiresa hem. Å SL jag ska ha tillbaka exakt vartenda öre, bara så ni vet.

(Sarah har berättat om matchen, så vi nöjer oss med det).

God jävla natt.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0