God dag

Som tidigare nämnt blev det en lång dag igår och vi vann matchen med 2-1, UNDERBART! En riktigt skitmatch var det.

Hela gårdagen spenderades med att få ihop "klassens" och motiveringar till det.
Vi hann dock inte klart så när jag kom hem från matchen så var det bara att sätta sig ner och skriva in allt på datorn och sen komma på de sista. Satt från elva till kvart över två och försökte komma på motivering och tillslut satte jag den, tror jag. Nu är alla papper på mammas jobb i alla fall och ingen återvändo finns.

Ingen skola idag heller, har varit duktig och gjort klart alla arbeten så jag fick hoppa dagens lektioner, bara onödigt om jag skulle åka dit och sitta och kolla på när dom andra jobba.
Så jag tog mig en rejäl sovmorgon och vaknade vid halv elva, riktigt skönt :)

Riktigt fint väder ute, har dock inte klätt på mig ännu men får se om det blir en promenad senare.

Ha en bra dag!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Teoanja

very intersting site ..congratulation..

2011-06-14 @ 10:17:56
URL: http://teoanja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0