Funderingar

Här sitter jag å funderar en tisdagkväll. Det jag funderar på är hur vissa har så mycket tid till att blogga. Det är helt sjukt. Jag menar, jag går upp sex varje morgon, åker å jobbar, åker nästan direkt till träningen å sen kommer man hem vid 21-tiden. Det är helt omöjligt att hinna blogga flitigt under dagarna.

Sen har vi helgerna. Eftersom det är dom dagarna man måste göra nåt på så är det ju full rulle även här. Jag vet egentligen inte riktigt va jag vill komma fram till. Men jag hoppas att ni som läser förstår hur det är å förmodligen har även ni jobb att sköta å inte alltid tillgång till dator.

Men bara så ni vet så försöker vi skriva så ofta vi bara kan. Självklart gör vi allt för att tillfredsställa våra kära läsare! :D haha



Med detta säger jag faktiskt godnatt. Sov gott å dröm sött allihopa :)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen det är väl bara att se till att få tusentals läsare så ni får massa sponsring mm, då kommer ni kunna blogga hela dagarna - me like! ;)

2010-05-05 @ 07:54:19
Postat av: Emma

Haha så enkelt va det ;) Du kan ju marknadsföra oss lite Malin ;)

2010-05-05 @ 17:20:49
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0