Fredag

Jag har redan varit hemma i någon timme. Skönt! Det blev en riktigt kort dag. Åkte först till Hemköp city, sen åkte jag till lägenheten å kollade lite. Superfin! Jag är redao att flytta ;) Men får se om det blir nu eller om ett halvår. Sen åkte jag till Coop i Kungsängen. Lika lite att göra där som vanligt.

På hemvägen stannade jag till å köpte lite grejer till mamma som fyller år idag. Grattis Mamma! :D Inte vilken ålder som helst heller, utan hon är halvvägs till 100, närmare bestämt 50! Nu sitter jag hemma med mamma å pappa å håller på å fixar å donar inför morgondagens fest.

Ikväll blir det till att äta skaldjur med familjen, blir väldigt lugnt alltså. Träningen blev inställd, gör mej ingenting då jag skulle behöva vila kroppen lite.

Men nu ska jag fortsätta städa lite. Hörs sen!


Jag saknar att vara brun :(

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0