Fredag igen! :D

Var praktiskt taget ingen skola idag. Åkte dit till 11.45 då vi skulle ha religion men eftersom att jag har varit duktig och jobbat på och är klar med inlämningen så behövde jag inte vara där. Stannade dock ett tag för att planera lite "klassen" i och med att skivan är nästa vecka (:D)

Åkte till jakan centrum för att handla "dust it", sjukt bra hårprodukt som ger volym och håller jättelänge. Men det blev ju självklart att jag gick in i andra butiker också. Så det slutade med att jag kom hem med ett par jeans, underkläder och en McDonaldspåse.
Är mycket nöjd över mina köp , och det jag köpte är ju faktiskt sånt jag behöver :)

Ingen träning ikväll pga. för många som är sjuka. Tror nog att det kan vara bra att några får vila då det är väldigt många som är lite halvkrassliga. Så istället för träning så ska jag gå ner och se lillebrors match där dom möter BSK p96, spääännande!

Haha cool bild på mig! Ni ser iaf lite av min nya frisyr :)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Sarah


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska på Lady Gaga!! :D

2010-05-07 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0