Förberedelser

Jag å familjen kom precis hem efter att ha varit å förberett inför morgondagen. Vi har bl a dukat å ställt allt i ordning. Blev hur bra som helst. Jag ser fram emot morgondagen. Ska bli så kukl att träffa alla. Det är ju många som kommer som man inte träffar så ofta som bor lite utspridda här i världen.

Vilken minut som helst så ska jag, pappa å Emil ner å kolla på Bålsta FF nördar som vi är. Sen blir det hem å käka middag. Jag är hungrig redan så får se hur jag känner mej om dryga två timmar, om jag ens lever då ;)

Men nu rullar bilen. Hörs sen!



//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka läckra fotbollsrumpor ;) haha

2010-05-07 @ 19:41:03
Postat av: Emma

Haha jag vet! Så det ska va ;) Mina shorts sitter iaf snyggast, dom har åkt upp så himla läckert ;)

2010-05-07 @ 23:46:02
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0