Fin fint väder

Ännu en dag med sol och värme, känns som om vi börjar bli lite bortskämda...
Idag åkte shortsen på, dock inte i skolan utan när jag kom hem från skolan. Då jag inte hade något speciellt att göra passade jag på att gå ut och sätta mig i solen och läsa lite ur boken "vart är du påväg och vill du dit?" En väldigt intressant bok, lite åt psykologihållet.

Träningen var bra men galet mycket mygg! Kommer se ut som om jag har vattkoppor imorgon, men turligt nog så kliar inte mina myggbett :)

Somnade igår till American Idol och jag måste visa den här videon, Usher har verkligen sug i blicken.
Det är nästan i början så ni kan ju likagärna se hela början istället för att jag skriver ut sekundrarna.

 

Nu blir det filmdags! Håll tummarna för lika fint väder imorgon :)

Sov gott!!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0