Fan. Skit. Piss.

Jaa, det är väl ungefär sådär jag känner just nu. Jag är på skitkasst humör. Konstigt, för jag har varit på bra humör hela dagen. Kanske kan ha nåt att göra med min sömnbrist i natt. Sarah berätta om att hon hade svårt att sova i natt, det hade jag oxå kan jag säga. Har väl sovit knappa fyra timmar i natt, å det är på tok för lite för mej.

Har både jobbat å tränat å inte hunnit sova middag. Kändes som jag gick runt å sov på träningen. Det gick kasst. Men nu ska jag iaf bli på bättre humör med chips å dip. Men va inte oroliga, jag äter inte bara onyttiga saker. Jag har käkat en kokosboll å en banan innan oxå, så jag tycker jag är mer än värd chipsen!

Jag är ledig imorgon så det blir till att njuta av kvällen å kolla lite OC tror jag. Hoppas jag blir på bättre humör snart.



Jag älskar den här bilden. Den gör mej lite gladare iaf :D haha


Btw. Inte nog med alla sura miner innan. Vaktjäveln låste ena utgången på Coop så vi va tvungna att gå runt. FET DISS TILL DEJ!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0