.

Woho! 3-0 och nu ligger vi två i serien! riktigt nice :) bleb inget inhopp för mig tyvärr men det kommer, ska ju spela på söndag iaf mot spånga!

var en riktigt underbar dag igår. Först var jag ute och gick i två timmar i solen, stannade i vanadislunden en stund och solade sen promenerade jag vidare. Satte mig sen och käkade på gräset vid stadsbiblioteket hur mysigt som helst :) sen kom Carina hem till mig och vi drog iväg till "trädgården" som ligger under bron vid Skanstull, var inte riktigt som vi tänkt oss men mysigt på sitt sätt. Carina hörde då av sig tll sin jobbarkompis som bor i närheten och han var tydligen påväg till Skärmabrink där hennes andra jobbarkompis slagit upp ett partytält och tagit dit massa folk. Roligt tyckte vi och begav oss dit :) Riktigt trevligt och bra avslut på en underbar dag!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0