Dagen

Idag har det stått jobb å träning på schemat. Jag va ensam på jobbet hela förmiddagen. (Alltså inte ensam, va ju massa folk i butiken, men ensam från vårt företag ;)). Men jag tror jag skötte mej rätt bra iaf. Sen fick jag sällskap på eftermiddagen, kalasbra.

Fick finsällskap på tåget hem å när jag väl va hemma va jag så duktig å typ kolla lite pengar å så. Haha jag låter väldigt vuxen. Jag beställde även hem lite grejer från nelly! :D

Sen va det bara att åka till träningen. Det va sjukt varmt, trots att vi tränade sent idag. Men vi alla överlevde en relativt rolig träning. Nu sitter jag hemma på sängen å ska sova snart.

Imorgon har jag två butiker på morgonen, men som jag tror går rätt fort, så efter det har jag tänkt shoppa lite. Jag är så smart! Alla brukar shoppa när dom får lön, jag shoppar några dagar innan lön då man inte har nå pengar. Men strunt samma, jag har inte hunnit tidigare ;) Får hoppas jag hittar nåt bara :)


Det blev den här klänningen som får komma hem till mej :)

Hur har er dag varit?

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0