Dagen lider mot sitt slut

Kan hända att det kommer ut en bild innan det växt ut för jag blev faktiskt väldigt nöjd!
Färgen i håret blev bra, klippningen blev bra, kan inte ha blivit bättre :)

Idag fick jag ett mail från en coach i USA. Han är för tillfället i sthlm och ska komma och kolla på min nästa match, måndagsmatchen tror jag han menar då, och jag kommer vara ganska så nervös.
Inte för att det handlar om att få ett stipendium nu men det kan vara avgörande för om jag får det i framtiden, beroende på om jag vill gå på den skolan eller inte.

Men det ska bli kul, väldigt roligt att dom visar intresse iaf (: så vem vet, det kanske slutar med att jag flyttar till USA gifter mig rikt, eller blir rik på fotbollen (önskedrömmande, jag vet!) och aldrig mer kommer hem.
Men det återstår att se.
Nu är det dags att sova, laddningen på datorn tar snart slut så kan ändå inte skriva så mycket mer även fast jag skulle velat. Men lite måste jag lämna till morgondagen också :)

Sov gott!

 

Sarah

En lång dag ska få sitt slut

Jobbet gick kanon bra. Timmarna flög snabbt förbi. Har tagit lite tider så jag jobbar tre dagar nästa vecka så som det ser ut just nu. Fick även skjuts hem så då slapp jag bussen,hehe. Måste bara säga att det var underbart att det var ljust ute när jag kom ut och klockan var närmare halv tio. Nu är verkligen den mörka tiden förbi och det blir allt ljusare och ljusare. Nu ska jag försöka fixa lite saker och rensa huvudet. Har haft så mycket att tänka på. Allt som jag fått höra,se och lära mig idag. Jag står fast vid att människor aldrig slutar att förvåna.

Hoppas eran dag varit bra & kom ihåg att kärlek är fin! ♥


Alla människor har olika syn på saker & ting

Oj vilken jobbig dag det har varit. Uppgifter och prov. En del snack med och det gick inte riktigt ihop. Får se när allting löser sig. Det här gav mig ännu mer vilja att få sommarlov. Ska inte prata mer om dagen. Har istället ätit mellanmål och ska nu iväg till jobbet. Jobbar till nio så lär vara ganska trött när jag kommer hem. Ha en fortsatt fin dag! ♥

Alla människor har olika syn på saker & ting

Oj vilken jobbig dag det har varit. Uppgifter och prov. En del snack med och det gick inte riktigt ihop. Får se när allting löser sig. Det här gav mig ännu mer vilja att få sommarlov. Ska inte prata mer om dagen. Har istället ätit mellanmål och ska nu iväg till jobbet. Jobbar till nio så lär vara ganska trött när jag kommer hem. Ha en fortsatt fin dag! ♥

Denna dag når snart sitt slut

Lillgrabben förlorade sin match med några fler mål baken. Men han gjorde något mål också så det jämnar väl ut sig för hans del. Träningen idag gick väl bra och det var kul. Härligt gäng det där! För att nämna lite negativt så tappar jag snart min nagel på min stor tå. Och ja, jag gör det igen. Har haft blåa naglar i några år nu och dom ramla av en efter en. Så fort jag fått en nagel på tån så försvinner den. Fotboll är en orättvis sport, inte nog med allt så gör det jätte ont också.

Har varit tom i magen sen lunch så det har varit tungt. Efter träningen fick jag i mig en ordentlig middag så nu känns det genast bättre. Chili corn corne också(!!!) så jag kunde inte motstå att ta en större portion. Nu har jag städat undan på rummet och ska lägga mig. Kroppen är trött och huvudet snart likaså. Imorgon är det möte på morgonen och sedan vanlig skoldag. Godnatt fina läsare.



<3

Är jag svag eller är det allmänt jobbigt?

Värdelös dag i skolan,vill nog inte dit igen. Mår så dåligt av att det är så mycket som ska göras och att jag inte gör någonting. Eller att jag knappt har någon koll. Att en lärare fick mig att bli sjukt arg idag gör inte saken bättre heller. Är trött på allting som handlar om skolan och vet inte hur jag ska stå ut med en månad till. Vill ha sommarlov och jag vill ha det nu!

Efter skolan också jag med vänner till Jakobsberg för att titta runt lite och fika. Fick med mig en hel del hem och en hallonpaj fick plats i magen. Nu ska jag sätta lite fart och byta om. Ska ner till IP för att se på solstrålens match och senare ikväll har jag egen träning. Apropå träning, har träningsvärk efter mitt egna pass igår. Härligt!



Förresten, tack världen för att jag fick världens bästa vänner! Färg i världen.


Inga ord beskriver dig,kanon tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0