Blå himmel och regn

Har nyss ätit middagen jag lagade till mig och lillebror, gott blev det :)

Kollade nyss ut genom fönstret och såg att det regnade lätt, taggad inför träning? Njaaej.
Om jag blir mer sugen på att träna när jag såg att det började regna? Nej inte direkt.

Har varit ganska så effektiv idag ändå. Då menar jag sen jag skrev senast.
Har gjort klart mitt sekt arbete och sen ett arbete till sen får vi se om det blir att börja på ett annat ikväll när jag kommer hem från träningen. Det beror på hur pigg jag är.

Idag är det prick en månad kvar tills jag tar studenten och imorgon är det en vecka kvar till studentskivan, gissa om jag längtar! Om det är någon där ute som inte har någon biljett till skivan men gärna vill ha så är det bara att kontakta mig så ska vi lösa det ;)

Nu är det dags att byta om och packa väskan.
Jag hoppas att ni alla får en trevlig kväll så hörs vi senare.

Tjingeling!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0